Etiquetes

dilluns, 29 d’octubre del 2012

ENTREVISTA A ... JORDI DURÁN

Jordi Durán és un noi de 2 ESO que li agrada molt l´esport i practica futbol a la Sabadellenca, club amb renom a la ciutat de Sabadell.

A quina edat vas començar a jugar a futbol?
Vaig començar a jugar a futbol als 6 anys a la Romànica. Allà vaig jugar 2 anys, fins als 8 anys. Després vaig fitxar per la Saballedenca i fins ara.
A quina categoria esteu?
Estic jugant a l´infantil i estem a primera divisió tot i que el nostre objectiu és pujar a preferent la propera temporada.
Quina és la teva posició dins el terreny de joc?  
Em considero un jugador força polivant i puc jugar en diverses posicions però, les meves posicions habituals són central o lateral. A qualsevol posició de la defensa em trobo a gust.
 Què és el millor i pitjor del futbol?
El millor és practicar un esport, fer activitat física i conèixer a gent. El pitjor seria no jugar algun partit per decisió de l´entrenador.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada